Translate

18 stycznia 2018

Ślubne auto

W ramach zamówienia opisanego w poprzednim poście zrobiłam także pudełko ślubne. Kiedyś zobaczyłam zdjęcie autka, takiego jakie ustawiłam na środku pudełka. Gdy tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że jest bardzo łatwy do wykonania, bo tą metodą robię budki do głębokich wózków. Zgłębiając temat trafiłam na tutorial opisujący jak zrobić to papierowe auto. Tutaj link do niego, może jeszcze ktoś skorzysta. Mam nadzieję, że się otworzy, bo jakoś ten tutek mi często znika i mam problem z ponownym jego znalezieniem. Ok starczy tego gadulstwa, już pokazuję co zrobiłam. 







3 komentarze:

  1. Super sordek, jak zwykle nie banalny. Tutka mam zapisanego. Jak by Ci znikł
    na zawsze to służę pdf-em :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ninko, będę pamiętała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box, oczywiście jak zawsze u Ciebie 😊 Autko rewelacyjne, już zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.