Translate

21 maja 2018

Emerycki luzik

Na dzisiejszą inspirację dla I like challenges przygotowałam kartkę dla emeryta. Zrobicie sobie więc przerwę od komunijnych prac, które dominują w tym miesiącu. Na tagach umieściłam obrazek z mazur i gór, bo to dwa ulubione miejsca do których często nasz emeryt jeździ. Aby miał czym dojechać to retro samochód (bo przecież nie musi się już spieszyć) oraz plecak na ubrania. W prawdzie to kartka męska, ale dodałam także kwiatki, jednak tym razem prawdziwe tylko, że suszone. Mam nadzieję, że kartka Wam się spodobała.



2 komentarze:

  1. Pewnie, że podoba. Tyle się na niej dzieje. Góry, morze .. Jeszcze taki magiczny napój smerfowy by się przydał (gumojagody czy jakoś tak to się nazywało). Albo akumulator do gromadzenia sił. Chyba,że emeryt jest dziarski i dba o kondycję, bo ja choć nie emerytka czasem wymiękam :-)
    Pozdrawiam
    Ola (Sandra-Craft)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na smerfowy napój godny zapamiętania. Emeryt dziarski bo to ten z grupy młodych emerytów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.