Translate

10 sierpnia 2018

Okrągła 40-tka

Czas na kolejną męską karteczkę o nietypowym kształcie. Zrobiona została z jednej kartki papieru 30 x 30 cm. Kartka dla faceta (trudny temat jak wiecie), który na dodatek widział wiele moich prac, chciałam zrobić dla niego coś ekstra. Dostałam także 3 zdjęcia do zagospodarowania i ta forma idealnie się tu nadała. Z lewej strony zdjęcia, na środku zdjęcie i życzenia a z prawej miejsce na pieniężny prezent, ażeby potem to miejsce nie było puste to wkleiłam grosik na szczęście.





 



4 komentarze:

  1. Haniu fantastyczna.. jak wszystko co tworzysz,ale męskie wychodzą Ci Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle rewelacyjnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. Zdzisiu jak dla mnie to męskie mam przeciętne, ciężko mi się je robi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.