Translate

17 września 2018

Elegancka torebka

Nie ukrywam, że wykrojnik wykorzystany w tej kartce kupiłam po zobaczeniu takiej torebki w sieci (prawdopodobnie stworzyła ją Malgodia). Ogromnie mi się spodobała, wykrojnik kupiłam, ale jakoś długo nie miałam okazji na jego wykorzystanie (pomimo, że w międzyczasie trochę prac ślubnych zrobiłam). Dzisiaj z przyjemnością pokazuję Wam moją wersję.  Trochę ciężko było zrobić jej zdjęcia bo wykorzystałam błyszczący papier, ale to co istotne uchwyciłam.






8 komentarzy:

  1. Łał ..Haniu świetnie wyszło. Znasz moje zdanie.. nikt Ci nie dorówna w tworzeniu takich śliczności .😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i na taką uroczystość idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Wam za tyle pochwał dla mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwały zasłużone,bo rzeczywiście CUDOWNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również bardzo się podoba :) jest piękna, bardzo elegancka i ma bardzo fajny kształt :) miło mi, że zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.