Translate

26 grudnia 2018

Ulubiony motyw

Powoli zbliża się koniec roku, mamy też drugi dzień świąt, dlatego postanowiłam napisać taki lekko podsumowujący post. W wielu pracach to ja decyduję o tym jak będą one ostatecznie wyglądać (wsłuchując się oczywiście w to co mówią i chcą zamawiający) W tym roku jednak ulubionym motywem (ze wskazaniem przy zamawianiu) w pudełkach ślubnych było autko które zrobiłam według tutorialu jaki znalazłam na jednym z blogów niemieckich. Jako że nie pokazywałam ich wszystkich systematycznie to dzisiaj mamy taki zbiorczy wpis. Zapraszam do oglądania różnych wersji tego samego motywu.






Ten samochód upodobniłam do Fiata 500 w groszkowym kolorze









3 komentarze:

  1. Cudne te Twoje autka ,moje takie ładne nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero się dopatrzyłam składanego dachu! Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne to autko! Wszystkie wersje mi się podobają! Składany dach rewelka! :D Haniu podasz jeszcze raz linka do autka? W poście swoim najlepiej, żeby był bardziej widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.