Translate

24 września 2022

Coś ekstra na ślub

 Kiedyś poprosiłam w grupie kartkowej na FB o sugestię co do kształtu lub formy kartki. Moi "klienci" dostali już chyba każdy rodzaj kartki i dla nich to jest po prostu kartka. Tutaj potrzebowałam coś ekstra dla Pary Młodej od rodziców. W sumie wykorzystałam pomysł na coś w rodzaju albumu albo bardzo nietypowej kartki. Wzorowałam się na kształcie tej pracy. W środku tego co ja zrobiłam znalazły się kieszonki z sentencjami o małżeństwie a na na drugiej stronie przygotowałam miejsce na zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam się spodoba to co zrobiłam.  









2 komentarze:

  1. Świetna kartka-album. Rewelacyjna! Oczywiście wykonanie jak zawsze piękne,Haniu😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się spodobało

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.