Translate

13 sierpnia 2019

Warsztaty Twórczo Zakręcone 3-6/10/2019 Ustroń

W tym roku odbędzie się już jubileuszowe X spotkanie i na 100% procent będzie twórczo tak jak dotychczas. W tym roku również będę prowadziła warsztaty z kartonażu. Mam nadzieję, że chętne osoby miło spędzą ze mną czas przy tworzeniu pudełka na biżuterię. Model jedyny w swoim rodzaju bo przygotowałam go specjalnie na te warsztaty. Konstrukcja może nie wyszukana, ale chciałam żeby uczestnicy wyszli z warsztatów z gotowym pudełkiem. A oto co będziemy robić i poniżej lista narzędzi, które powinni wszyscy ze sobą mieć. Szczegóły dotyczące zapisów na warsztaty tutaj





2 komentarze:

  1. Zajęcia u Pani były bardzo pracochłonne, ale inspirujące... Nie spodziewałam się , że aż tak kartonaż się mi spodoba - efekt prac rewelacyjny.
    Jestem zachwycona Pani pracami!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że technika się spodobała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.