Translate

19 grudnia 2015

Viva España

Młoda kobieta kochająca Hiszpanię, czy mogła dostać na urodziny coś innego niż pudełko z motywem hiszpańskim? Mam nadzieję, że podzielacie moją opinię, że zdecydowanie nie. Zastanawiałam się co bym mogła w nim umieścić. Myśląc o Hiszpanii, oprócz nazw klubów piłkarskich przychodził mi na myśl: Gaudi, Sagrada Familia, torreadorzy z walkami byków i flamenco. Drogą eliminacji biorąc pod uwagę dla kogo pudełko i moje możliwości techniczne wybrałam flamenco a dokładniej tancerkę i wachlarz, który mi się z tyn tańcem kojarzy. Po bokach pudełka dla podkreślenia tego co na środku, hiszpańskie widoczki. Dół sukienki zrobiony z odpowiednio przyciętych płatków materiałowych róż. Wachlarz wykończony czarnym chwościkiem i czerwoną pół perełką. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.