Translate

21 maja 2017

Majowy ślub

Ten sam ślub, ta sama rodzina, ale trzy pokolenia. Dla każdego coś innego. Dzisiaj przedstawiam kartkę, którą podarowała seniorka. Starałam się, aby była subtelna i w stonowanych kolorze. Myślę, że osiągnęłam zamierzony cel. Kwiatki ręcznie robione z białego foamiranu barwionego pastelami. Ramka zrobiona ze sznurka na który nanizałam perełki i ograniczyłam węzełkami. W środku rameczki dwa tekturkowe serduszka.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie organizowane przez I Kropka  Wyzwanie #45 "Ślub"




7 komentarzy:

  1. Haniu, prześliczna karteczka! Cudnie wszystko dobrałaś! Szczególnie zachwycona jestem Twoja sznureczkową rameczką, jest rewelacyjna! A jakim wykrojnikiem wycinałaś listki? Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ci się podoba. Jedne listki to wykrojnik od Ciebie a drugie wycięła mi jak dobrze pamiętam Danusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna i bardzo stonowana kartka. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że serduszka przypominają mi nieco korę. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna i elegancka kartka. Podoba mi sie, ze nie jest przeładowana detalami i te serduszka tak pieknie wyeksponowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu czekam na jakiegos exploding boxa w Twoim wykonaniu na nasze kolejne wyzwanie!!! Juz niebawem na blogu kolejna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki sznurkowe ramki, świetny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  7. love the colour palette and the design! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.