Translate

23 czerwca 2017

Darz bór

Ci co mnie znają to wiedzą, że uwielbiam robić pudełka tematyczne. Tym razem też bardzo się ucieszyłam z zamówienia. Poproszono mnie o zrobienie pudełka dla myśliwego, od  grupy jego znajomych. Ucieszona zaczęłam szukać odpowiedniego  obrazka, tak aby łatwo można było z niego zrobić dwustronną postać. Im dłużej szukałam tym bardziej rzedła mi mina, bo okazało się to nie lada wyzwaniem. Udało mi się jednak coś wybrać. Dorobiłam do obrazka "plecki", dołożyłam prawdziwe piórko do kapelusza i tak powstał mój myśliwy. Sięgnęłam także po świąteczne wykrojniki, bo przecież jak myśliwy to musi być: i  las,  i dzika zwierzyna. Na środku pudełka oprócz myśliwego stanął także pies. Mam nadzieję, że solenizant ucieszy się z takiego prezentu. 









Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie na blogu Miszmasz papierowy "Gra w zielone"


























6 komentarzy:

  1. super jest to pudełko tematyczne - myślę, że obdarowanemu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny boksik, jeszcze takiego nie widziałam :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za dobre słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za wspólną zabawę w Miszmaszu Papierowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pomysłowe :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu!
    DT Miszmasz Papierowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.