Translate

12 października 2017

Zmiana kodu na 4 z przodu

Zmieniam temat z ślubnego na urodzinowy i przedstawiam Wam urodzinowego exploding boxa. Nic na temat zainteresowań solenizantki się nie dowiedziałam. Raczej to była sugestia "środek taki tradycyjny". Kto mi powie jak wygląda środek tradycyjny? Czy to tort, czy może bukiet kwiatków, czy jeszcze coś innego. Jak wiadomo lubię wyzwania i nie chciałam wybierać z propozycji podanych powyżej. Zrobiłam pudełko po swojemu. Na środku pudełka retro łazienka, gdzie solenizantka może się zrelaksować przy lampce wina i ciepełku płynącym z piecyka - kozy opalanego drewnem 😃  Dlatego też ścianka tylna się nie rozkłada. Digi stempel pobrany z pinterestu. Autora trudno było mi zlokalizować chyba nim jest Beata Zdunek








2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.