Translate

28 stycznia 2018

Moja pierwsza inspiracja i wyzwanie na blogu I like challenges

Dzisiaj po raz pierwszy włączyłam się w inspirowanie uczestników "Wyzwania z tekturką #31" na blogu I like challenges. Moja propozycja to pudełko ślubne, gdzie wykorzystałam trzy rodzaje tekturek. Parę Młodą stojącą na środku pudełka można kupić w sklepach scrapowych. Serduszka na bocznych skrzydełkach kupione zostały w sklepie z dodatkami florystycznymi a duże serducho za PM to produkcja własna. 






2 komentarze:

  1. Ślicznie inspirujesz Haniu! Super pudełeczko! A tekturkę za młodą parą zrobiłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci spodobało. Tak, serce za PM robiłam sama. Miałam taką cienką szarą tekturkę w domu (jakaś przekładka) i wykrojnik dał radę. Dodatkowo pocieniowałam białą farbą, aby upodobnić go do pozostałych serduszek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.