Translate

26 kwietnia 2018

Cztery pory roku

Pudełko jakim dzisiaj inspiruję na blogu I like challenges przygotowałam dla grupy przyjaciół, którzy wybierali się na parapetówkę. Tak się złożyło, że każde nich urodziło się w innej porze roku. Pomysł zamawiającej był właśnie taki, aby ogólne życzenia (tutaj w postaci sentencji  Jana Pawła II) były na środku pudełka a skrzydełka pudełka odzwierciedlały właśnie cztery pory roku. Pudełko nie w moim stylu, ale pomysł uznałam za bardzo ciekawy, więc postanowiłam podjąć się zadania. Każda pora roku przestrzenna składająca się z kilku warstw. Na wieczku digi stempelek wykonany przeze mnie z wykorzystaniem fragmentu grafiki pobranej z pixabay.com












4 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko. Bardzo pracochłonne. Haniu jesteś niesamowita. CUDNE:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nietypowy ale bardzo fajny, ciekawy pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo, miło mi, że Wam się spodobało

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.