Translate

23 maja 2018

Pierwsza lokomotywa

Czas na kolejne pudełko dla kolejarza. Info o przyszłym emerycie miałam takie: Interesuje się historią i bardzo lubi swoją pracę. Połączenie tych dwóch informacji skojarzyło mi się z pierwszą lokomotywą (kolejarz wprawdzie nie maszynista, ale cóż tam). Poszukałam sobie u wujka google jak wyglądała pierwsza lokomotywa i doszłam do wniosku "da się zrobić". To na czym się wzorowałam załączyłam Wam jako ostatnie zdjęcie. Waszej ocenie zostawiam ocenę skuteczności moich działań. W mojej odsłonie brakuje pewnych elementów, spowodowane to jednak jest gabarytami pudełka.  Obrazek na górnym skrzydełku dopełnia historii i namalował go  Pol Serra a na dolnym skrzydełku rys historyczny.
 







6 komentarzy:

  1. Rewelacja Haniu ,brak mi słów na te Twoje pomysły :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu wymiatasz.. jesteś niesamowita. Wielki ukłon Mistrzyni rękodzieła:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetne pudełeczko, a lokomotywa rewelacyjna! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity box.Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jest piękna ... ciuchcia oczywiście - mój tata by się rozpłynął ... emerytowany kolejarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. woo idealny projekt ,świetna maszyna Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.