Translate

8 czerwca 2018

Niech moc będzie z Tobą

Kolega męża zamówił dla swojego dorosłego syna pudełko z okazji urodzin. Syn nie tak dawno rozszerzył swoje prawo jazdy o uprawnienia do prowadzenia tzw. TIR-ów. Dodatkowo uwielbia (jak zresztą reszta rodziny) Gwiezdne Wojny. Pomyślałam, że może zrobię mu kosmiczną ciężarówkę. Usiadłam sobie przed komputerem, aby zobaczyć co na ten temat pokazuje sieć. Trafiłam na mema, który dosłownie potraktował temat i do tego w bardzo zabawny sposób. Jak dodam, że tata - zamawiający to kolejarz zrozumiecie dlaczego tak mnie to ubawiło. (zdjęcie mema pokazuję jako ostatnie zdjęcie). Zbudowałam ciężarówkę na wzór mema, na tylnym skrzydełku Yoda z dużym kluczem do stacyjki kosmicznej ciężarówki i dwa gwiezdne miecze. Z przodu parę książek, które też lubi solenizant. Grafiki mam już bardzo dawno, więc nie jestem wstanie podać teraz źródła. Zapraszam do oglądania. 







Pudełko zgłaszam na wyzwanie w sklepiku Gosi "Eksploding boxy"



6 komentarzy:

  1. Ha ha ha! Haniu, niesamowite pudełko, szczególnie kosmiczna ciężarówka Star Wars 😁 Obdarowany będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko był, ale najbardziej podobał mu się Yoda z kluczykiem :-)

      Usuń
  2. śliczny box, dziękujemy za udział w wyzwaniu. DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne: wpsaniale i pomysłowo wykonane, a do tego z poczuciem humoru!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.