Translate

13 lutego 2019

"Nowoczesny" truck

Ostatnio robiłam kilka tematycznych pudełek i teraz zastanawiam się co Wam pokazać. Drogą dziecinnej wyliczanki wybrałam pokazaną poniżej pracę. Opowieść o niej będzie długa, więc niecierpliwych zapraszam bezpośrednio do zdjęć. Pudełko z okazji 50-tych urodzin kolegi męża. (to ten od gwiezdnych wojen, dla którego już takie tematyczne pudełko kiedyś robiłam). Aby się nie powtarzać, musiałam wymyślić jakiś nowy motyw. Pomysł na to dzisiejsze oparłam na jego ostatniej podróży do krajów skandynawskich, którą odbył razem z synem - kierowcą TIR-a. Tak mu się ta podróż spodobała, że w żartach  zastanawiał się czy aby nie zmienić pracy. Ja ten żart ubrałam w konkret i przygotowałam dla niego taki "nowoczesny" model trucka. Kolega z zawodu elektryk, no to nie mogło zabraknąć także branżowych elementów łącznie z własnoręcznie robionym śrubokrętem. Koniec opowieści 😃 Zapraszam do oglądania zdjęć.







3 komentarze:

  1. O rany! Haniu jak zawsze świetny boxik u Ciebie! 😁 Bardzo mi się podoba i przypuszczam, że obdarowanemu również 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. hi, hi - fan GW na pewno zachwycony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A owszem podobało się. :-)Dziękuję za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.