Translate

20 września 2019

Neutralnie dla faceta

Większość z nas jak słyszy: kartka męska, to uważa, że ma przed sobą trudny temat. Ja miałam podwójnie ciężko, bo znajoma zamówiła pudełko dla 30-latka a na jego temat nie potrafiła powiedzieć mi absolutnie nic. I co ja miałam z tym fantem zrobić. Postawienie na jeden temat mogło skończyć się rozczarowaniem solenizanta, albo w przypadku jakiegoś klubu sportowego nawet złością. Wiem bo sama mam w domu takich fanów. Postawiłam więc na neutralną tematykę: samochód, telefon i podróże. To lubią chyba wszyscy. Z połączenia tej tematyki stworzyłam takie pudełko.







2 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś ,ja w takim wypadku zgłaszam się do Ciebie Haniu hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie radzisz i bez mojej pomocy. Ja ci ostatnio tylko przyklepuję Twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.