Translate

24 maja 2016

Fotoplastikon

Właśnie o nim pomyślałam słysząc o kolejnym zamówieniu. Koleżanka prosiła o kartkę dla przyjaciółki, która spędza wakacje podróżując z mężem na motorze, zwiedzając  kolejne ciekawe miejsca. Pudełeczko już przyjaciółka kiedyś dostała, więc musiało to być coś innego i równie ciekawego. Pytanie tylko jak fotoplastikon przełożyć na papierową pracę. Wymyśliłam coś co można nazwać luźną interpretacją tematu. Wykorzystałam formę book boxa. Przesłoniłam go przeźroczystą folią a w harmonijkę włożyłam odpowiednie zdjęcia. Ach co to była za podróż! Praga, Mediolan, Paryż a na koniec Barcelona. Nasze wakacje kończy mapa na której możemy zaplanować kolejną przygodę. Okładka przyozdobiona, moimi pierwszymi kwiatkami z foamiranu. Proste, bez cieniowania, ale ja jestem zadowolona z efektu. Papier na okładce także wiąże się z tematem, bo na papierze fragmenty Wenecji. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.