Translate

6 grudnia 2019

Dla fryzjerki po raz pierwszy

Kartki świąteczne się tworzą i już za chwilę je pokażę, ale dzisiaj jeszcze urodzinowo. Zostałam poproszona o zrobienie koniecznie dwóch pudełek z okazji urodzin pewnej fryzjerki. To tylko mogło przytrafić się mnie 😊. Jak wybrnąć z takiego zamówienia? Wymyśliłam sobie, że jedno pudełko będzie o fryzjerstwie damskim a drugie o męskim. Dzisiaj pora na zrobienie fryzur paniom, dlatego też na środku pudełka zrobiona przeze mnie suszarka i prostownica. Na bocznym skrzydełku także główka do ćwiczenia nowy fryzur. Całości dopełnia lustro.







3 komentarze:

  1. Haniu jesteś niesamowita ,ja tez chcę mieć takie pomysły i umieć je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzęt fryzjerski - mistrzostwo świata :)
    Głowa do stylizacji i lustro idealnie go uzupełniają. Świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak mile opinie, Reniu też potrafisz robić piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.