Translate

31 grudnia 2019

Świątecznie - niekartkowo

Najpierw długo, długo nic a teraz znowu coś. Ostatnia w tym roku praca związana ze świętami. Przygotowałam ją dla mojej "pracowej" koleżanki jako świąteczny upominek. Różni się jednak od tej którą kiedyś Wam pokazałam bo dołożyłam popularne ostatnio światełka ledowe na baterie i ma kształt domku. Pracę tę zgłaszam również na wyzwanie nr 53 "Świątecznie - niekartkowo" na blogu Filigranek. Zdjęcia do wersji świecącej zrobione przy bardzo, bardzo słabym świetle tak, aby lepiej było widać. 










6 komentarzy:

  1. Haniu, normalnie mistrzostwo świata! Przecudna praca! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Mam nadzieje szczera, że Twoja praca wygra w wyzwaniu 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cacko! Światełka rządzą!
    Przepiękne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja świąteczna, mnóstwo detali robi wrażenie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny upominek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.