Translate

18 listopada 2018

Copper Cave

Zapewne wiele z Was kojarzy zjazdy twórczo zakręconych w Ustroniu i Krasnystawie. Zapewne przynajmniej wirtualnie znacie Aśkę Bartoś, która wcześniej wiele lat je współtworzyła. Asia w tej chwili mieszka we Wrocławiu i tam stworzyła klimatyczne miejsce, które nazwała Copper Cave. Przy okazji zapraszam do polubienia strony jak i odwiedzin jeśli będziecie kiedyś we Wrocławiu. Miałam przyjemność w tym roku tam być na spontanicznym spotkaniu robótkowym. Przymierzałam się, aby (jak do nowego domu) nie przyjechać z pustymi rękami. Niestety jechałam do Wrocławia pociągiem i nie dałoby się prezentu dowieźć w całości. Drugi raz widziałam się z Asią w Ustroniu na  ogólnopolskim zjeździe Twórczo Zakręconych w Ustroniu. Wręczyłam jej tam mój zaległy prezent. Zrobiłam dla niej kartonażowy zegar na ścianę, który jest odzwierciedleniem logo Miedzianej Groty. Tak oto prezentuje się na ścianie mojej pracowni a pod spodem oryginalne logo.





2 komentarze:

  1. Fantastyczny zegar. Idealnie wpasuje się w magiczne miejsce stworzone przez Aśkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu dzięki wielkie :-* aż się zarumieniłam :-) Zegar został powieszony na honorowym miejscu,nawet sesję miał, ale nie przeszła kontroli jakości ;) i czeka na powtórkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.