Translate

15 listopada 2018

Mała suwnica

Jeśli zapomnieliście o kolejarzach to ja Wam o nich przypominam. Kolejne pudełko dla pracownika PKP, który obchodził 50-te urodziny. Pudełka dla nich to dla mnie zawsze trudny temat, bo ileż można zrobić wariacji na jeden temat 😉. Tutaj było jeszcze trudniej bo chodziło o osobę pracującą na/w zapadni (remonty lokomotyw). Zapadnia to urządzenie nie do zrobienia z papieru (przynajmniej dla mnie). Tutaj filmik pokazujący o co chodzi. W sumie zrobiłam małą suwnicę, która pomaga wyciągnąć silnik, tory, i znaczek kolejarski "skrzydlate koło"





4 komentarze:

  1. Fantastyczne - jak tak patrzę na Twoje boxy to mam wrażenie że nigdy nie robiłaś takiego zwykłego pudełka ,zawsze to jest arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy arcydzieło to nie wiem, ale tematyczne są bardzo ciekawe dlatego tak lubię je robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękneeeeeeee😍😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.