Translate

26 listopada 2018

Kartka pop up dla mężczyzny

Dzisiaj karteczka typu pop up. Przygotowałam ją dla koleżanki, która chciała sprezentować ją swojemu znajomemu z okazji urodzin. Na temat solenizanta przekazała mi parę istotnych informacji, które można wyczytać z kartki. Bardzo przyjemnie mi się nad nią pracowało, choć trochę czasu nad nią spędziłam. Kartka przy zamykaniu trochę sprężynowała, dlatego dodałam zamknięcie w postaci wstążki i metalowego ćwieku i opakowałam w pudełko.






3 komentarze:

  1. Ale superowa ,bardzo mi się podoba ,aż chciałabym taką zrobić - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo mi się pomysł podoba 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu fantastyczna.. uwieeelbiam takie przestrzenne karteczki . Świetna😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.